viernes, 18 de abril de 2008

Presentació

M'agrada la ciencia ficció, em distreu la tira, les hores em pasen volan imaginan viure situacions fantastiques o maravelloso futurs plens de tecnologies increibles. Amb els ovnis em pasa una cosa semblan, pero més atraient; deu se axo que diuen de que la realitat supera la ficció. No se, pero el fet de que existeixi una altra realitat, que el món no sigui tan quotidià com sembla m'absorveix totalment.
A vegades mu preguntu, joder, deu se aixi com els sonats tipu Carlos Jesus o JJ benitez comensen a obsesionarse? Cuan es separa un definitivament de la realitat i cau en la infinita credulitat sense ni mica de objectivitat? En fin, espero donarme conta avans que sigui massa tard, però de momen es un tema que em distreu la major part del meu temps lliure, ostia pues si tu.. ara que i penso la major part del meu temps lliure el dedico a busca fonts d informació, a llegir historietes de ciencia ficció si voleu, pero amb l'alicient de que em queda el dubte de saber si no es tracta de ficció sino del món on vivim. Si us dic la veritat, cada cop aquest dubte es va fen mes peti, tot i que la prova definitiva no la e trobat encara i no puc asegurar-vos que no estigui totalment equivocat. En aquet cas, si més no hauria omplert gratamen un munt d'hores de la meva vida, més productivament que veien la tele.
No se com vaig comensar a interesarme pel tema, pero recordo que de petit ya em semblaba apasionant. Després, cap a l'adolescencia vaig adoptar una postura molt esceptica al respecte coincidient amb el descobriment de la literatura de divulgació científica, que va acabar per portarme a fer física. Si, deu fe fa uns 3 o 4 anys que vaig retomar el tema amb un nou esperit, el llibre de Kunt de las revoluciones científicas em va donar un nou enfoc sobre la objectivitat científica i l'efecte paradigma. A partir de llavors, i suposo que empes per certes fonts que hem van semblar mol reveladores vai comensar a interesarme i a busca més informació. Intento ser objectiu, encara que crec que comenso a dubtar una mica de la meva objectivitat a aquestes altures. És per això que me proposat com a data limit el 2012, per a trobar una prova definitiva, o dexar correr el tema completament. De fet si no es dona el cas, em servirà de prova definitiva per mi, per convencem de que tot es una mala interpretació de la informació que he trobat i que estaba equivocat, que ho puc estar (pero vosaltres també no u olvideu). Si ja se que sona obsesiu i delirant això de fixar una data apocaliptica i tal, però me de posar un limit a la meva disbauxa mental, si no u puc fe per voluntat propia o perdua de la prespectiva de la realitat mu imposo com a fre de seguretat contra un descarrilament raticulinià.
En fin, que el blog aquet no se quina continuitat tindrà, pero le comensat am la idea de posar en ordre algunes idees i fonts de informació que he anat recopilant i alhora pq cualsevol que vulgui "riure's" o informarse i opinar per si mateix que ho pugui fer.
Ya aniré publican cosetes i la meva intenció es posar links i referencies pq podeu profunditzar i si voleu comentarles pues podem fer-ho. Es posible que em convenceu i em retorneu la visió aceptadament esceptica de la realitat que tenia avans.
A i disculpeu les faltes d'ortografia pero, es que no em surt a conta pasar el corrector al word i tota la pesca, a mes a mi personalment no em molesta i crec que mentres el llenguatge serveixi per a la comunicació ya ni a prou. L'unic problemes que i veig es que si per alguna rao les faltes impedicin entendre una paraula o es confongués am unaltra que li dones un significat diferent a la frase, llavors el tema de la ortografia si que cobraria certa importancia, pero sino, de moment seguiré axi..si ia una petició popular mu romiare

4 comentarios:

Unknown dijo...

Felicitats pel blog, pedaço de freakie!! Està molt xulu!!! Una abraçada!!! L'aniré llegint, a veure si m'acabes convencent!!

Héctor

Joan dijo...

Jo estic amb tu amb l'ho de les faltes d'ortografia xD

garrivader dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
garrivader dijo...

M'he sentit molt identificat amb tu. Tant en lo de les faltes d'ortografia com amb el tema dels ovnis i els misteris en general. Jo també m'he posat el 2012 de tope per posar fre a tanta incertesa. Si, els missteris molen, però tinc la sensació que és o el 2012 o acabar sent entrevistat per Javier Cardenas d'aquí a uns anys.
Segueix sent tant honest amb tu mateix i amb els altres. Al cap i a la fi amb aquests temes els honestos no sobren pas... I sincerament penso que si no és al 2012, en ben poc sentirem a parlar molt (i obertament) dels d'allà dalt. Fins al punt que sera tant cotidià parlar d'aliens que ni tant sols serà res destacable.

Aviam si afegeixes el meu blog a literatura ufològica... Que també toco el tema. Faig una novela-blog en capítols. Un post, un capítol. I a més ho faig en català baratu, que dic jo. Fes-li un cop d'ull si t'agrada llegir. Jo fa setmanes que hi tinc posat el teu link.

http://obijoankenobi.blogspot.com/

Una abraçada company

EL MATXACA